A GM-en belül az Insignia padlólemez fejlesztésével a rüsselsheimi Opel fejlesztőközpont foglalkozik, amióta a trollhättani Saab központtól megszabadultak. Az Európában Év Autójának is megválasztott autóhoz nagy reményeket fűznek az Egyesült Államokban is, márpedig az Atlanti Óceán túlpartján még mindig van igény a kupékra.
Az Insignia padlólemezére épülő autó a Camaro alá kerülne a kínálatban, és a gyártási darabszámok növelés emiatt mifelénk is forgalmazni fogják. Nick Reilly, az Opel vezetője egy interjúban azt mondta, pontosan olyannak képzelik el az új kupét, mint 2007-es Genfi Autószalonon leleplezett GTC tanulmány – később ebből lett az Insignia. Várhatóan anyagi megfontolások miatt azokat a motorokat kapja majd a kupé, mint a limuzin és kombi változatok, igaz, várhatóan nem adják alább az 1,6 literes, 180 lóerős turbómotornál.