A Volvo és a Saab mellé 1994 elején csatlakozott a Jösse Car elnevezésű cég, amely Indigo 3000 néven készített sportkocsikat. Nem beszélhetünk túlságosan nagy sikerről, hiszen 1999-ig bezárólag mindössze 43 példányt tudtak értékesíteni, ekkor abbahagyták a gyártást. Most azonban feltámad az autó, a Braun Holding részvénytársaság megszerezte az Indigo-val kapcsolatos jogokat és szerszámokat, és újraéleszti azt.
Összesen 50 ponton módosították a karosszériát az eredetihez képest, többek között a hűtőrács, a légbeömlő, a spoilerkészlet és az ezzel együttműködő diffúzor új, illetve a fékek is külön hűtőlevegő-csatornákat kaptak, a nyitott karosszériához kínált hardtop hangszigetelésén javítottak – a forma átalakítását arra a Hans Philip Zachaura bízták, aki az eredeti Indigo 3000-est is tervezte.
A változtatások miatt a készítők átnevezték az autót: Indigo 3000R Signature Series néven kínálják majd eladásra. Bár az eredeti darabszámok se voltak túlságosan nagyok, egyelőre abban se biztosak az építők, hogy a kezdeti 10 darabos szérián sikerül majd könnyen értékesíteniük, ezért egyelőre szóba se kerül a „sorozatgyártás” lehetősége. A vételáron kívül az se ismert, milyen erőforrással valósítják meg az új Indigo sportkocsit, az eredetiben a Volvo 900-asból származó soros hathengeres motor és annak a kézi kapcsolású váltója dolgozott, ma már ez a technika nem érhető el.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!