Európában a Hyundai legnépszerűbb villanyautója a Kona Electric, nem véletlen tehát, hogy a második generációs modellnél már ezeknek az ügyfeleknek is elérhetővé teszik a sportos N Line megjelenést. Egyediek a lökhárítók, küszöbburkolat és 19 colos felnik alakítják át a külsőt. Mindezt pedig úgy ismerheti meg a nagyközönség, hogy az autót Budapest belvárosába retusálták, persze a környezetet megszépítették digitálisan – a nyitóképen az autó háta mögött még láthatóak a parkolást megakadályozó oszlopok, a kocsi előtt már hiányoznak ezek az utcasarkon lévő szemetessel és jelzőtáblával együtt, és a Hyundai Kona Electric N Line mögötti üzlet bejárata fölül is eltűnt a Galéria felirat. Aztán ott van a műszerfalkép, amelyen a szélvédő jobb sarkán kitekintve megtükrözve olvashatóak a feliratok, a baloldali virágláda fölött is csak némi folytonossági hiányt követően folytatódik az oszlop. Annyiból is furcsa a tükörkép használata, mert az autó hátulját mutató képen már a budapesti valóságot látjuk a Zrínyi utca végén – leszámítva, hogy a forgalom csillapított övezetben nincsenek felfestve parkolóhelyek az utcára.
Az utastérben sportülések, piros díszvarrás, sportkormány és fenntartható forrásból származó kárpit teszi egyedivé a Hyundai Kona Electric N Line változatot, ami N Line és N Line S felszereltséggel létezik – utóbbiban Alcantara/bőr kárpit és több vezetőtámogató funkció van. Műszakilag nincs eltérés, tehát 2 akkumulátor-kapacitás közül lehet választani (48,4 kWh 156 LE hajtómotorral, 65,4 kWh 218 LE hajtómotorral) a Hyundai Kona Electric N Line esetén. A sorozatgyártás február 28-án indul, az első példányok még tavasszal megérkeznek Európába.