Újfajta márkakereskedéssel szeretne közelebb kerülni az emberekhez az Audi, ezt szolgálja a City márkakereskedés, amelynek első tagja tegnap nyitott meg Londonban a Piccadilly Circuson.
Ahogy az a belvárosokban megszokott, az ottani ingatlanokat nem arra tervezték, hogy kényelmesen elférjenek az újautók, ennek megfelelően az Audi City-ben is mindössze egy igazi autót helyeznek el. A fő hangsúly a termékek digitális prezentálásán van, a reménybeli ügyfelek nem csak a weboldalról már ismert konfigurátort vehetik igénybe (amelynek a képét akár 1:1 méretarányban is megnézhetik a falon), de az autók technikáját is megismerhetik, és természetesen nem hiányozhatnak a különféle szín- és kárpitminták sem, amelyeket megtapogathatnak.
2015-ig bezáróan világszerte 20 nagyvárosban nyitnak majd Audi City kereskedést olyan helyeken, ahol eddig nem voltak autókereskedések, de a digitális falakkal ellátott szalonok rendezvényhelyszínnek is kitűnőek lesznek, hiszen frekventált helyen lesznek megtalálhatóak, és pár gombnyomásra át lehet majd alakítani azok belső megjelenését.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!