A Superformance műhely által gyártott Ford GT40-utánzat akkumulátoros-elektromos átépítésével teszi jövőbiztossá a legendás autót a brit Everrati műhely, az átalakítás során csak a meglévő rögzítési pontokat használják, tehát elméletileg akár benzinmotorosra is átalakítható a konstrukció. Két darab hajtómotort építenek be hátra, a rendszerteljesítmény 800 lóerő és 800 Nm, ami 4 másodpercnél fürgébb 0-100 km/óra gyorsulásra és 200 km/órát meghaladó csúcssebességre elég.
A több részletben elhelyezett, 700 voltos nagyfeszültségű akkumulátorok kapacitása 60 kWh, ami 200 km-t meghaladó hatótávolságot biztosít, és 80 kW teljesítményű villámtöltésre is lehetőség van, ilyenkor 45 perc alatt érhető el a 80%-os töltöttség. Az 1320 kg-os saját tömeg 47 kg-mal alacsonyabb a korabeli versenyautó teljesen feltankolt tömegénél, a 40/60%-os tömegeloszlás is egyenletesebb (a LeMans-ban indult versenyautónál 38/62% volt ugyanez).
A vezetési élmény megőrzése érdekében a „Race” üzemmód aktiválásakor az egyébként irányváltásra használt váltókar érintésekor az elektronika megszakítja a gyorsulást egy pillanatra, és a hangszórókból érkező 110 dB hangos V8-as motorhang is így tesz – az ülésekbe is rejtenek mélysugárzókat, hogy az azok által keltett rezgés a V8-as motor működésére emlékeztesse az utasokat.