A Nagy-Britanniában gyártott Ibex terepjáró tényleg kompromisszumoktól mentes, alapáron laprugókkal jön, extraként csavarrugók vagy légrugók is kérhetőek, aztán a merevtengely helyett lehet kérni független felfüggesztést, a tengelyek száma kettő vagy három lehet, a tengelytávolság az ügyfél kérésének megfelelő. Motorból pedig a GM 6,2 literes V8-as blokktól kezdve soros hathengeres BMW turbódízelen át terjed a választék, de lehetőség van az ügyfél által szállított erőforrás és váltó beépítésére is. Az acélból készített térvázat teljes egészében galvanizálják, a külső karosszériaelemek alumíniumból készülnek, az első fedél műanyag. Azonban még egy ilyen célgépnél se kerülhető el az elektrifikáció, úgyhogy a skót ATAE segítségével készítik el a Munro EV nevű elektromos változatot.
Az ATAE betűszó az All Terrain All Electric kifejezést rejti, és eredetileg a klasszikus Defendert akarták villanyosítani, de az túl sok megkötést jelentett volna. Az első prototípus 210 lóerős hajtómotort kapott, ami automatikus váltóba hajt be, így megmarad a terepfokozat és a három zárható differenciálmű, az első autóba épített akkumulátor 240 km-es hatótávolságot biztosít. Ahogy az Ibex-nél, úgy a Munro EV-nél is több hajtómotor és akkumulátor közül lehet majd választani, a kínálat úgy bővül majd, ahogy a teszteket végzik. Az ATAE egyébként 2022-ben akarja megkezdeni a sorozatgyártást, éves szinten akár 1000 Munro EV építésére is készek, az alapkivitel ára nagyjából 50 ezer font lesz.