GSe jelzéssel érkeznek hamarosan az Opel elektrifizált hajtású sportos modelljei, az új almárka beharangozásaként készítették el a gyár mérnökei az egyedi Manta GSe ElektroMOD nevű sportkocsit. Ennél nem csak a fél évszázados modell hajtását cserélték le, hanem teljeskörűen modernizálták a technikát is, az új Mokkából vették át a két képernyős műszerfalat, és először itt találkozhatunk a kijelzőként működő Pixel-Vizor nevű orrpanellel.
A karosszéria átalakítása során megszabadultak a krómozott lökhárítóktól, a kerékjáratokat egyedi, 17 colos Ronal felnikkel (elöl 195/40, hátul 205/40-es abroncsok) töltötték meg. A Manta A ihlette az Opel aktuális arculatát, de azért csavartak egyet az újabban Vizornak nevezett orron, hűtőrács és fényszórók helyett egy nagy méretű kijelzőt helyeztek itt el. Ez a beépített LED-ekkel képes ellátni a világítás feladatait, de monitorként is lehet használni különféle animációk vagy feliratok megjelenítéséhez. A dupla kerek hátsó lámpákat LED-es dupla gyűrűkkel váltották ki. A rikító sárga fényezést kontrasztos fekete motorháztetővel és hátfallal egészítették ki, a Manta nevet az aktuális betűtípussal írták rá a csomagtérfedélre.
Rá se lehet ismerni az utastérre, ahol szürke kárpitot használnak szinte minden felületen, a tetőkárpit is Alcantara, az ajtókon és a sportüléseken sárga díszcsíkok jelennek meg. Az eredeti autóból származó, háromküllős sportkormányon is megjelenik egy sárga gyűrű. Teljesen új a műszerfal, a Mokka szabadidő-autóból veszik át a két képernyős kialakítást, a kormány mögött egy 12 colos kijelző informál, a központi érintőképernyő 10 colos képátlójú. Lecserélték a fejegységet is, amely a legendás Marshall márkától érkezik.
A motorháztető alatt már nem az 1,6 literes négyhengeres karburátoros motor dolgozik, hanem egy 147 LE/225 Nm csúcsteljesítményű villanymotor. Az egyszerűség kedvéért az erőátvitelhez nem nyúltak, azaz négyfokozatú, kézi kapcsolású váltóhoz csatlakozik az új hajtómű; a sofőr akár kapcsolgathat is, ha szükségét érzi annak, de a nagy nyomaték miatt nyugodtan hagyhatja 4-ben a váltót, és kapcsolás nélkül is haladhat. A lítium-ion akkumulátor kapacitása 31 kWh, ami – nem szabványos mérési módszer, hanem tapasztalati érték – alapján 200 km-es hatótávolságot tesz lehetővé, ennek elérésében segít a fékenergia-visszatáplálás. A fedélzeti töltő 9kW teljesítményű, wallbox töltődobozzal 4 óra alatt lehet teljesen feltölteni a telepet.
Az Opel Manta GSe ElektroMOD átépítést az új jelvény teszi teljessé, amely már nem krómdísz, hanem QR-kódot rejtő matrica, aminek leolvasásával az autóról lehet informálódni.