A Rolls-Royce még nem tartja aktuálisnak, hogy akkumulátoros-elektromos autót kínáljon, de a Lunaz nevű vállalkozás szerint már itt az ideje a helyi károsanyag-kibocsájtás nélküli luxusnak. Egészen pontosan 30 autó átalakításával számolnak, amelyek közül az elsőt már el is készítették, egy 1961-ben gyártott Rolls-Royce Phantom V-öst újítottak fel teljeskörűen és cserélték le a technikáját.
Fémig lecsupaszították a karosszériát, majd 3D-s letapogatással ellenőrizték annak méreteit, majd minden apró hibát kijavítottak, és kétszínű fényezést vittek fel – fent Midland Grey, alul Cinereous Grey árnyalatot használtak. Az ezeket elválasztó kézzel festett díszcsík rózsaszín, amivel arra utalnak, hogy az autó korábbi tulajdonosa egy rózsaszín telefont kért a hátsó ülések közé; utóbbit természetesen megtartották, de a legmodernebb mobiltechnológiával látták el a készüléket. Elöl navigációs rendszer segíti a sofőr dolgát, külön rádió van az utastér első- és hátsó részének. A légkondicionáló már háromzónás, hogy hátul oldalanként lehessen beállítani a klímát, a hátsó monitorokat a lehajtható asztalok mögött rejtették el.
Amíg a Phantom karosszériájában 120 kWh kapacitású akkumulátort építenek a 482 km-t meghaladó hatótávolság eléréshez, a kisebb méretű kortárs Cloud I, II és III esetén ehhez elég a 80 kWh kapacitású akkumulátor.