Jelenleg egyedül a Wuling márka miatt szárnyal a GM Kínában, a hagyományos márkái, a Buick a Chevrolet és a Cadillac gyengélkednek, mert azok elsődleges piacai a nagyvárosok voltak, ahol már megtörtént az elektromos átállás – a GM nem fordított elég figyelmet erre. Most igyekeznek behozni a lemaradást, a Buick rögtön 2 villanymotoros személyautó-tanulmányt is kiállított a Pekingi Autószalonon.
A hagyományos szedánt formázó Buicl Electra L szériaközelibbnek tűnik, ennek szabadidő-autós körítésű kombi változata a Buick Electra LT. A GM Ultium villanyautó-alapjára építették fel az autókat, a külső-belső megjelenést a GM Pan Asia Automotive Centerében készítették el. Az eConnect nevű fedélzeti rendszer mesterséges intelligencia segítségével igyekszik megkönnyíteni az utasok életét, és összehangoltan kezeli az utastér-szerte elhelyezett 7 monitort. A szedánnál hátra kerül egy 347 lóerős hajtómotor, a kombi ismeretlen rendszerteljesítményű összkerékhajtást kapott, a hatótávolság az engedékenyebb kínai szabvány szerint 700 km. A Buick Electra L sorozatgyártású változatát várhatóan a Sanghaji Autószalonon leplezik majd le, és az még az idén az utakra kerülhet, a Buick Electra LT kombi sorsa még nem eldöntött kérdés, de ha megvalósul, akkor is pár hónap lemaradással követi majd a testvérét.