Jelenleg félidejénél tart a GM 35 milliárd dolláros fejlesztési programja, 2025-ig az amerikai központú cég ennyi pénzt költ elektrifikációra, az önvezető rendszerek és a járművekkel kapcsolatos szoftverek fejlesztésére. Kínában ennek az lesz a gyakorlati eredménye, hogy a következő 2 évben 15 darab, az Ultium alapra épülő villanyautót dobnak piacra, ezek közül egy lehet a GM Technology Outlook Day-en megmutatott FNR-XE nevű szedán.
Kínában még annyira népszerű ez a karosszériaforma, hogy az elektromos jövőben is foglalkoznak ezzel, igaz, nem a konzervatív vásárlókra céloznak a sportos megjelenéssel. Érdekes részlet még a megvilágított márkajelzés az autó orrán és farán. A belsőről nem sikerült jó fényképet készíteni, és a hivatalos sajtófotók között sincs ilyen, de az látszik, hogy már nem kormánykereket, hanem a megcsonkolt irányítószarvakat kapja a sofőr.