Nagyratörő tervei vannak a Porschénak a villanyautókkal, a következő évtized közepére már értékesítésének a felét ilyen autók adják az előrejelzések szerint. Ebben nagy szerepe lesz az új modelleknek, élen (még 2019-ben megindul a forgalmazása) a Taycan nevű elektromos limuzinnal, illetve a Macan nevű szabadidő-autó 2021-ben érkező második generációja is akkumulátoros-elektromos hajtást kap. Az új modell kedvéért jelentős fejlesztéseket hajtanak végre a lipcsei gyáron, ami ezt követően a Premium Platform Electric építőkészlet gyártására lesz alkalmas.
Azonban nem lesz éles a váltás a Macan-generációk között, azaz a jelenlegi, most megújult benzinmotoros modelleket 2021 után is gyártani fogják Lipcsében. Még nem tudni, milyen hosszú lesz az átmeneti időszak, amelyet az indokol, hogy vannak még olyan piacok a világon, ahol még nem készültek fel az elektromos átállásra. A párhuzamos gyártás tehát nem azt jelenti, hogy egyszerre lehet majd benzines és elektromos Porsche Macant venni, azok földrajzilag elkülönített piacokon lesznek megvásárolhatóak.