Az ausztráliai BHP bányatársaság tervei között szerepel, hogy CO2-semlegessé teszi a működését, amelynek részeként villanyautókra cseréli a telephelyein használt járműveket. Mivel jelenleg nem készítenek olyan villanyautókat, amelyek bírnák a strapát, a jelenleg használt Landcruiser 70-eseket tervezik átalakítani.
Ehhez a Toyota ausztrál forgalmazója és gyári mérnökök is segítséget nyújtanak, az első pickupot már át is alakították és megkezdték annak tesztelését. A terepjáró-képességek megőrzése érdekében a villanymotort és az akkumulátort is a 4,5 literes V8-as turbódízel helyére építik be. Részleteket nem árultak el, de érdemes megjegyezni, hogy napi szinten viszonylag kevés km-t tesznek meg a járművek, hiszen egy külszíni fejtésen dolgoznak, ezért viszonylag alacsony akkumulátor-kapacitással is el tudják látni feladatukat.