Megmutatta a Karma Automotive, mire számíthatunk tőlük: a hatótávnövelős-elektromos Revero mellé jövőre dobják piacra az akkumulátoros-elektromos Gysera nevű túraautót, a kínálatot pedig a 2025-ben érkező Kaveya nevű sportkupéval koronázzák majd meg – ez sokkal reálisabb jövőképet mutat, mint a 2019-ben prezentált SC2-es.
Két év múlva a 2 hajtómotoros (hátsókerékhajtás) változatot dobják piacra 543 lóerős rendszerteljesítménnyel, az igazi nagy durranás a 2026 legvégén érkező 3 hajtómotoros változat lesz. Ennek 1180 LE/1721 Nm rendszerteljesítményt ígérnek, és 3 másodpercnél rövidebb 0-96 km/óra gyorsulást és nagyjából 290 km/órás csúcssebességet. Közös vonás a 2 autóban a 120 kWh kapacitású akkumulátor, amivel 400 km-t meghaladó tényleges hatótávolságot ígérnek – mivel a sorozatgyártásig még van egy kis idő, az eddig említett számok még változhatnak.
A Karma Kaveya alumínium térvázra épül, a karosszériaelemeit karbonból készítik, és teljesen alumínium a felfüggesztése is – megpróbálják a lehető legjobb vezethetőséget összehozni a 2,4 tonnás saját tömeg mellett is. A felfelé nyíló ajtóval vigyázni kell majd mélygarázsban, hiszen az 2,06 méteren tetőzik, és így könnyen nekiütődhet a plafonnak.