A szabadidő-autók jövőjébe enged betekintést a Tata Motors legújabb tanulmánya, amely kedvéért a márka legendás terepjáróját, a Sierrát idézték meg a formatervezők, igaz, az aktuális Impact 2.0 formavilág miatt épp csak nagy vonalakban utalnak az ősre a Sierra EV-nél. A karosszéria hossza mindössze 4,1 méter, és mindezt az ALFA nevű padlólemezre építették fel, amelyet egyébként legújabb személyautóinál használ az indiai konszern.
Nagy lemez- és ablakfelületeket használtak a karosszérián, a klasszikus értelemben vett hűtőrácsot is megspórolhatták az elektromos hajtásnak köszönhetően. Nyugtató környezetet alakítottak ki az utastérben, az üléselrendezés újdonsága, hogy az anyósülést szembe lehet fordítani a hátsókkal. Csupa természetes anyagot használtak a belsőhöz, a padlónál a fa dominál, az üléseknél pedig szövetet és újrahasznosított bőrt használtak kárpitozásként. Nincs hír arról, hogy a Tata Sierra EV sorozatgyártásba kerül, de könnyen lehet, hogy pár éven belül találkozhatunk majd egy ilyen jópofa, kis méretű szabadidő-autóval India útjain.