Bruce Meyers 60 évvel ezelőtt építette meg a VW Bogár technikát és alkatrészeket használó homokfutót, amivel egy egész járműkategóriát teremtett. Most pedig elkészült a Meyers műhely – 2020 óta Phillip Sarofim autórajongó (övé az Aston Martin Bulldog, amit nemrég épített újjá a gyár) tulajdonában van a cég – első saját konstrukciója, amely erősen hasonlít az eredetire, de már a Bogártól független a technika.
Saját fejlesztésű alumínium vázat fejlesztettek, amelyre aztán az eredetire erősen hasonlító, de több pontos modernizált műanyag kádat építenek rá. A forma modernizálását arra a Freeman Thomas formatervezőre bízták, aki anno az eredeti Audi TT és a Volkswagen New Beetle projekten is dolgozott. Sikeres az átalakítás, fel se tűnik, hogy a padlóba épített akkumulátort használ a konstrukció, és hogy a kocsi elején a króm ütköző mögött egy légbeömlő rejtőzik. Utóbbira az elektromos komponensek hűtése miatt van szükség. Hátul modern LED-es lámpák és teljesen burkolt motortér jelenti az újdonságot. Letisztult az utastér, amelyet nagy méretű, de leszerelhető hardtop tető borít, a digitális kijelző egy kerek órát jelent a műszerfal közepén.
Műszakilag kétféle teljesítményt kínálnak, az alapmodellbe 20 kWh kapacitású akkumulátor kerül, amivel 680 kg a saját tömeg és 241 km-es hatótávolság realizálható, a csúcsmodell 40 kWh kapacitású akkumulátorával 483 km-es hatótávolságot ígérnek 750 kg-os saját tömeg mellett. A hátsó felfüggesztés független, oldalanként 1-1 hajtómotort használnak, teljesítményadatokat a nagyobb akkumulátoros változatról közöltek, miszerint 204 LE/325 Nm a rendszerteljesítmény, a 0-96 km/óra gyorsulás 4,5 másodperc alatt megvan. A fedélzeti töltő 6 kW-os, az akkumulátorok 60 kW-os villámtöltés fogadására képesek. A Meyers Manx 2.0 Electric az idei Pebble Beach-i rendezvénysorozaton debütál, az első 50 autót még az idén leszállítják a megrendelőknek, akik a végső tesztelésben is segítik a műhelyt, a nagysorozatú gyártást aztán jövőre indítják el. A vételárakat nem közölték.