Már 2019 óta a DS márka összes modellje elérhető plug-in vagy elektromos hajtással, jelenleg az eladások 30%-át ilyen modellek teszik ki, így a nem csak villanyautókat kínáló márkák közül a franciák érték el a legalacsonyabb flottafogyasztást 2020-ban 83,1 g/km-es CO2-kibocsátással. A német konkurensek ellentétben a DS Automobiles még lát fantáziát a Formula E-ben is, 2026-ig hosszabbított, és 2024-től már csak plug-in vagy elektromos autót fog kínálni.
A nemrég bejelentett DS 4 kapcsán most elárulták, hogy annak 2024-ben jön az akkumulátoros-elektromos változata, ezt követően pedig ők hasznosítják majd az STLA Medium néven készülő elektromos építőkészletet, amelyre egy 104 kWh kapacitású akkumulátorral rendelkező, 700 km-es hatótávolságú modellt építenek fel. De aktuálisan is vannak újdonságai a márkának, a DS3 Crossback E-Tense esetén például az új hőszivattyúval és az az alacsonyabb gördülési ellenállású abroncsokkal a szabványos hatótávolság 320 km-ról 341 km-re emelkedett, a DS 9-es pedig 2022 elején megkapja a 360 lóerő rendszerteljesítményű plug-in hajtást. Ehhez rögtön nagyobb teljesítményű fékrendszert is adnak, a 11,9 kWh kapacitású akkumulátorral 47 km az elektromos hatótávolság.