Még 2012-ben debütált a második generációs Nissan Note, amely 2016-tól volt választható a márka által szabadalmaztatott e-Power hatótávnövelős elektromos hajtással – utóbbi pillanatok alatt a legnépszerűbb alternatív hajtású autó lett hazájában, lekörözve a Toyota Priust. A Nissan eleve csak villanyautóként dobja piacra a modell új generációját, amelynél a karosszériát és a hajtást is továbbfejlesztették.
A méreteket még nem árulták el, de azt igen, hogy ez az első Nissan, amelynek a karosszériaszerkezetében 1470 Mpa szakítószilárdságú acélt használnak. A műszerfalon nagyobb a központi érintőképernyő, kisebb az előválasztókar, így könnyebben hozzá lehet férni az akörül elhelyezett tárolókhoz. Meglepő kényelmi megoldás, hogy rossz úton haladva magasabb fordulaton termel áramot az 1,2 literes háromhengeres szívómotor, ilyenkor ugyanis a nagyobb menetzaj miatt nem zavaró a hangosabb üzem.
Az e-Power hajtásban új az inverter, ami a korábbinál 40%-kal kisebb térfogatú és 30%-kal könnyebb, az első kerekeket hajtó villanymotor teljesítménye 116 lóerőre (+6%) és 280 Nm-re (+10%) emelkedett. Újdonság, hogy jövőre már összkerékhajtással is elérhető lesz a Nissan Note e-Power, annál egy második, a hátsó tengelyre épített villanymotort is beépítenek. Az új generációs modell fordulókörét csökkentették, 10,4 helyett már 9,8 méteres átmérőjű körön képes megfordulni a Note.