Nemrég ünnepelte a 20 ezredik utcai autó elkészültét a McLaren, most pedig bemutatták az egyszerűen GT névre hallgató autójukat, ami az eddigi legkényelmesebb modelljük. A többi autónál is használt karbon utascellára felépített karosszériában két embernek és 570 liternyi csomagnak van helye, természetesen golftáskák is szállíthatóak.
Az alumíniumból készített kettős keresztlengőkaros felfüggesztésben a Proactive Damping Control nevű elektronikus vezérlésű lengéscsillapítók dolgoznak, amelyeket a lehető legkényelmesebb haladás érdekében programoztak. A hidraulikus kormányszervo mindig kiszámítható reakciókat garantál, hiszen Comfort, Sport és Track módban is ugyanazt a rásegítést nyújtja. Elöl 20, hátul 21 colos felniket használnak, a Pirelli a McLaren GT-hez fejlesztette a P Zero gumikat, alapáron acél féktárcsák járnak, a karbon-kerámia rendszer feláras.
A 4,0 literes V8-as biturbó teljesítmény ez alkalommal 620 lóerőre és 630 Nm-re lőtték be, mert a kimagasló teljesítmény helyett fontosabb volt a széles tartományban elérhető nagy nyomaték. Aggódni nem kell, a sok kényelmi felszereléssel is csak 1530 kg a saját tömeg, tehát a tempó továbbra is átlag feletti. A 0-100 km/óra gyorsulás 3,2 másodpercig tart, a 0-200 km/óra sprint 9,0 másodpercbe telik, a csúcssebesség 326 km/óra.
A 72 literes tankkal és a 11,9 l/100 km-es WLTP átlaggal számolva 605 km a hatótávolság, ami használható túraautóvá avatja a McLaren GT-t. Már lehet rendelni az autót, az első példányokat 2019 végén adják át, az indulóár az Egyesült Királyságban adókkal együtt 163 000 font, azaz 60,6 millió Ft.