2002-ben alapította a General Motors a SAIC nevű kínai gyártóval közösen a Wuling nevű autómárkát, kifejezetten azzal a céllal, hogy a kínai piacot helyben gyártott olcsó típusokkal lássák el – a Hongguang típusa a világ legjobban fogyó autói között is előkelő helyen szerepel. Most pedig mindenki meg fogja tanulni a nevet, hiszen világmárkává fejlesztik a Wulingot, amely ebből az alkalomból új logót és új autókat is kap. Először a Cetus nevű egyterű érkezik 2020 őszén, vízszintesen osztott fényszóró és lendületes megjelenés jellemzi a SUV-s elemeket is magán viselő karosszériát.
Másodikként 2021-ben az Ursa nevű szabadidő-autót dobják majd piacra, amelynél erőteljes X-arcot is kialakítanak a formatervezők. Végül 2022-ben mutatják be a Sirius nevű sportkupét, amely kétajtós (vagy 2+2, a rajzon nem látszik pontosan) karosszériát kap, és ennél a laposság miatt nincs kettéosztott fényszóró. Arról egyelőre nincs hír, hogy Európában – ha egyáltalán – mikor jelenik majd meg a Wuling márka.