Különös megoldásokkal próbálják optimalizálni az 5 méter hosszú szabadidő-autó aerodinamikáját a DS formatervezői, a kocsi orrának két oldalán például nagy méretű légcsatornákat helyeztek el, amelyek a 23 colos felnikkel megtöltött kerékjáratok felé terelik el a levegőt. Annak érdekében, hogy ezek ne rontsák a megjelenést, különleges világító fátylat helyeztek el ezek előtt, utóbbi pedig annyira megtetszett a főnöknek, hogy már arról van szó, hogy ez a jövőben márkajellegzetesség lesz.
A klasszikus értelemben vett hűtőrács helyén monitort helyeztek el, amelynek folytatásában fekete az egyébként fehér színű karosszéria. A kétszínű fényezésen kívül a szögletes vonalvezetés és a lapos tetővonal is a sportosságot hangsúlyozza. Utóbbi a Formula E-ben szerzett tapasztalatokat hasznosítva egy 680 lóerő rendszerteljesítményű villanymotoros hajtást jelent, ami szükség esetén 2,8 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást tud. Az akkumulátor 110 kWh kapacitású és 650 km-t meghaladó hatótávolságot tesz lehetővé.
Az utastérben igyekeztek háttérbe szorítani a manapság mindent uraló monitorokat, a vezérlés hanggal vagy mozdulatokkal is történhet. Különleges anyagokat használtak, úgymint a nagy sűrűségű habbal borított ülések kárpitja pamutszatén, a hátsó részen szalma intarziát alkalmaznak, az ajtókra háromdimenziós hatású mikroszálas fonott szövetet tettek.