Jelen pillanatban nem sok mindent tudunk a jármű műszaki részleteiről, így nem tudjuk megmondani, maradt-e alvázas a Great Wall Hover H6, vagy netán önhordó karosszériára váltottak.
A forma már nem olyan esetlen, mint az előző generáció esetén, és immár a motorkínálatot is az európai piachoz igazították. Ez utóbbi azt jelenti, hogy a 2,4 literes, 164 lóerős (210 Nm) benzinmotoron kívül egy 2,0 literes, 150 lóerős (310 Nm) turbódízel is választható lesz. A motorok ötfokozatú, kézi kapcsolású váltóval jönnek, a benzineshez fokozatmentes automata is elérhető lesz később, és állítólag egy turbós, 1,5 literes benzines alapmotorral is készülnek.
Nem tudjuk, mikor lesz elérhető a Great Wall európai hálózatában a Hover H6-os, amelynek sorozatgyártása még az idén beindul Kínában.