A technika a Chevrolet Trailblezertől érkezik, de a Fornasari saját, acélcsőből készített térvázra építi fel a Racing Buggy nevű terepjáróját. Utóbbinak köszönhetően a lehetőségek száma szinte végtelen: a szériaállapotú, 2,8-as Chevrolet turbódízeltől a 750 lóerőre húzott kompresszoros Covette V8-asig bármit beleraknak a motortérbe.
Lóerőben kifejezve 180 lóerőtől indul a választék, van még egy 4,2 literes, 250 lóerős hathengeres benzines, 3,0 literes VM turbódízel szintén 250 ólerővel, 6,2-es V8-as szívómotor 500 lóerővel, és kompresszorral 750 lóerővel. A leggyengébb dízel- és benzinmotornál kapcsolható, a többinél állandó összkerékhajtás van.
Az utastérben a megrendelő kívánságának megfelelő anyagokat használnak, kezdve a bőr színétől a betétig, amely az első autónál alumínium. Az extrák közül nem lehet válogatni, mert minden, amit csak a Fornasari tud, benne van a Racing Buggy-ban, úgymint nagy képernyős navigáció, digitális légkondicionáló, xenon fényszórók. Az utastér négyszemélyes, a raktér 400 literes, és adók nélkül legalább 70 ezer eurót kell fizetni érte.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!