A vásárlói visszajelzéseknek megfelelően agresszívabbá tette a KUV100-as modelljének a megjelenését a Mahindra, az emberek ugyanis azt akarják egy terepjáró(nak látszó tárgy)tól, hogy legyen tekintélyes a megjelenése – még ha a mérete alapján miniautónak számít.
Az új első lökhárítóval és a fekete műanyagból készített kerékjárat-szélesítéseknek köszönhetően 25 mm-rel nőtt a hossz és 30 mm-rel a szélesség, így is csak 3,7 méterre nyújtózkodik az immár NXT utónévvel jelzett változat. Szürke helyett már fekete a belső tér színe, újak az ülések, 7 colos képátlójú, érintőképernyős fejegység is felkerült az extrafelszerelések listájára – a tolatóradarral együtt.
Nem változtak a motorok, tehát továbbra is 1,2-es benzines (82 LE/115 Nm) és 1,2-es turbódízel (77 LE/190 Nm) hajtja az első kerekeket, a váltó 5 fokozatú, kézi kapcsolású, nagyjából fél év múlva jelenik meg a választékban az 5 fokozatú robotizált váltó.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!