Japánban 2013 végén indult a Honda Vezel forgalmazása, és az észak-amerikai vásárlók is megismerhették már a HR-V névre keresztelt autót 2014 áprilisában, mi itt Európában azonban csak most tudjuk meg, pontosan milyen formában kapjuk az újdonságot.
A HR-V nevet mifelénk is felélesztő típusnál a műszeregység tér el a világ többi részén megvásárolható autóhoz képest, és az alap szint kivételével alapfelszerelés lesz az érintőképernyős Connect fejegység – az alapváltozathoz 5 colos képátlójú rendelhető, a többinél 7 colos képátlóval jön. Kategóriájának legtágasabb belső terét ígérik az újdonságnak, a csomagtér alaphelyzetben 453 literes, a 60:40 arányban osztott hátsó ülések állíthatóak.
Két erőforrással lesz elérhető a nem is annyira új szabadidő-autó Európában, a benzines 1,5 literes és 130 lóerős, ehhez akár fokozatmentes automatikus váltó is párosítható, a dízel 1,6 literes és 120 lóerős, ez csak 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltóval. Összkerékhajtás nincs, és egyelőre arról sincs szó, hogy a benzin-elektromos hibridet Európában is elérhetővé tennék. A Honda HR-V első megrendelői a nyár folyamán kapják meg autóikat.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!