Amíg nekünk errefelé nyilvánvaló, hogy a Jeep márka terepjárókat gyárt, Kínában már nem ilyen egyértelmű a helyzet. Arrafelé is bőven akadnak csak szabadidő-autókat és terepjárókat kínáló márkák, és arrafelé nincs történelmi múltja sem a típusnak. Ezért a Stellantis helyi fejlesztőközpontjában most gyorsan elkészítettek egy tanulmányt a Compass alapján, amelyet a Sanghaji Autószalonon mutatnak be a nagyközönségnek, és a félreértések elkerülése végett az Off-Roader, azaz terepjáró nevet választották neki.
Alapvetően az autóhoz elérhető számos gyári kiegészítőre és utólagos felszerelésre akarják felhívni a fiatal kínai vásárlók figyelmét, de azért a tereptulajdonságok is javulnak a nagyobb kerekek és a 61 mm-rel növelt hasmagasság miatt. A biztonság kedvéért az első lökhárítóba egy csörlőt is beépítettek. Nem nyúltak a technikához, a kerekeket 1,3 literes turbómotor hajtja Active Drive összkerékhajtáson keresztül.