Ha egy üzlet beindul… először 2021 júliusában búcsúztatta el az elektrifikációt nélkülöző V12-es modelljét a Lamborghini, ekkor mutatták be az Aventador Ultimae nevű szériát. A második búcsúra technikai okokból volt szükség, mert a Felicity Ace teherhajóval együtt 85 darab Aventador Ultimae is ment a levesbe, amelyeket újragyártottak. Ez a két búcsú olyan sikeres volt, hogy most itt a harmadik, amelyet tényleg végsőnek ígérnek: az Invencible kupé és Auténtica roadster egyedi megjelenésű modellek.
Egészen pontosan azt a 12 évet összegzik, amióta az Aventador gyártásban van, hiszen az évek alatt bemutatott limitált szériák részleteit lehet felfedezni a karbonból készített borítólemezeken, úgymint Reventón, Veneno, Essenza SCV12, de a V10-es alapon megépített Sesto Elemento is visszaköszön az extrém aerodinamikai csomagban. A Lamborghini Centro Stile-ben a tulajdonosokat kezdettől fogva belefogva a munkába, Mitja Borkert vezetésével készítették el a kupé és a roadster végleges megjelenését. Közös vonás a két autóban, hogy nem kaptak központi érintőképernyős fejegységet, hogy a lehető legkevesebb dolog vonja el a figyelmet a vezetés és a szívó V12-es élvezetéről, természetesen a digitális műszeregység egyedi, a megjelenéshez illő grafikát kap.
Az Invencible kupé esetén a Rosso Efesto szín a látható karbonnal együtt alkot éles kontrasztot, a féknyergeket Rosso Mars színre festik, a felfelé nyíló ajtókon hatszög-motívumként jelenik meg az olasz trikolór. Az utastérben a Rosso Alala színű bőr és a Nero Cosmus színű Alcantara kárpitot használnak, a kormány mögötti kapcsolófüleket a külsőhöz hasonlóan Rosso Efesto színűre festették. Az Auténtica roadsternél a Grigio Titan szürke és a látható karbon feketéje mellett még rikító Giallo Auge színű díszeket is használnak, utóbbi a féknyergeken és a szárnyakon ismétlődik. Az utastérben Giallo Taurus sárga díszeket használnak Nero Ade színű bőr és Nero Cosmus/Grigio Octans színű Alcantara kárpit mellett.
Mindkét autó hátuljába a 6,5 literes V12-es szívómotor legerősebb változatát építik, tehát 780 lóerő a teljesítmény és 720 Nm a nyomaték, a 7 fokozatú ISR robotizált váltót és az összkerékhajtást is átveszik, és természetesen a Lamborghini Dynamic Steering összkerék-kormányzás is ott van a Lamborghini Invencible és Auténtica fedélzetén.