Az orosz Iveco-AMT gyár olyan teherautókat gyártott, amelyben az orosz AMT saját alvázára az Iveco-tól származó alkatrészeket – fülke, motor, hajtáslánc, tengelyek – szerelt fel, de a cég 2022 nyara óta nem termelt, mert az Iveco kivonult a cégből. Most az AMT újrakezdte a termelést, lényegében változatlan termékkel, hiszen a korábban az EU-ból származó alkatrészeket Kínából származó alkatrészekkel váltották ki.
A SAIC Iveco-Hongyan cégtől vásárolják a 12,9 literes Iveco turbódízelt (476 LE/2200 Nm), a 12 fokozatú váltót, a tengelyeket és az Eurotrekker fülkét, úgyhogy a termék pontosan ugyanúgy néz ki és olyan, mint korábban, épp csak az Iveco márkajelzés tűnt el róla. A 6×6-os hajtásképletű AMT-6329 30-41 tonna össztömeggel készül, nyergesvontatóként 97 tonnás pótkocsi húzására képes. A választékot fokozatosan építik majd ki, az eddigiekhez hasonlóan 4×4, 8×8 és 10×10-es hajtásképletű változatokban készülnek a kínai-orosz Iveco teherautók.