Noha a legutóbbi ilyen próbálkozás, a Nissan Murano CC nem lett átütő vagy épp kereskedelmi siker, de a Range Rover biztos benne, hogy az ő próbálkozása, a vászontetős Evoque sorsa másként alakul – mondjuk a 2012-es bemutató után elég sokáig csipkerózsika álmát aludta a projekt, de végül úgy döntöttek, megcsinálják. Az is sokat segít majd az autónak, hogy világszerte forgalmazzák majd, és sikerült úgy megerősíteni a karosszériát a tető eltávolítását követően, hogy nincs az ülések mögött bukókeret.
A Range Rover Evoque Convertible forgalmazása 2016-ban indul, a hivatalos bemutatóra még várnunk kell egy keveset, de addig se maradunk hír nélkül. Most például egy prototípust levittek a London alatt 40 méteres mélységben épülő, összesen mintegy 42 km-es hosszúságú Crossrail vasúti fővonalak közötti összeköttetést biztosító alagútrendszerbe egy rövid próbaút erejéig. Hivatalosan még nem is létező szabadidő-autónak ideális ez a terep, nincsenek kémfotósok – csak gyári filmes stáb… – és a betonból készült akadályok is könnyen leküzdhetőek.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!