Még mindig frissnek hat a Peugeot 208-as kisautó, de azért módosítanak rajta egy kicsit három év elteltével. A forma változása minimális, épp csak a hűtőrács-betét és a hátsó lámpa lett új. Amíg utóbbi a legújabb Peugeotokhoz hasonlóan macskakarmokat mintáz, elöl maradt a motorháztetőn elhelyezett márkajelzés.
Bent alapfelszerelés lesz a bőrkormány, az anyagok ugyan nem változnak, de új textúrát kap a műszerfal, és elérhető lesz a SMEG+ fejegység, amely okostelefon-tükrözésre is képes. Elérhető lesz a városi koccanásgáltó, megjelenik a hátsó kamera, amellyel párhuzamosan segédek is érkeznek.
A motorkínálatban nagy változások nem lesznek, az 1,0 és 1,2 literes háromhengeres szívómotorok mellé csatlakozik az 1,2 literes turbós 110 lóerővel – ehhez extraként 6 fokozatú automatikus váltó is választható lesz – az 1,6 literes turbómotor 165 vagy 205 lóerővel folytatja. A dízel-kínálat az Euro 6-ra átállással párhuzamosan az 1,6 literes BlueHDi-t jelent jelenti majd 75, 100 vagy 120 lóerős teljesítménnyel. A modellfrissítést követően a legtakarékosabb változat 3,0 l/100 km-es szabványos átlaggal bír. Nem sokkal a Genfi Autószalonon esedékes bemutatót követően elérhető lesz a kereskedésekben a felfrissített megjelenésű és technikájú Peugeot 208-as.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!