A maga idején a Koenigsegg Agera a leggyorsabb autók közé tartozott, de ennek már legalább két éve. Azonban egy tulajdonos nem nyugodott ebbe bele, és alapos frissítésre küldte vissza a gyárba az autóját. Az első és legfontosabb kérés az volt, hogy a One:1 típuson látható első fedelet szerette volna viszontlátni az Agera orrán a megrendelő, amit szívesen teljesítettek egy új karbon elem elkészítésével.
Itt azonban nem ért véget a munka, mert az első lökhárító sarkaira is kerültek apró légterelők, a One:1-esetén használt tetőre kivezetett szívósor szállítja a friss levegőt a motornak és az eredeti, rugós darab helyett már hidraulika által mozgatott, számítógép-vezérelt hátsó légterelőt építettek be. Mindezt megfejelték azzal, hogy a Koenigsegg legújabb, a Regerában használt digitális műszeregységét építették be. Azt nem árulták el, mennyire kerül az Agera frissítése, de szívesen teljesítik a többi tulajdonos hasonló jellegű megkeresését is a Koenigseggnél.