Áprilisban a Pekingi Autószalonon már pedzegette a modellfrissítést, de csak most árulták el, mit is jelent az új, 2013-as modellév. Elsődlegesen az eddiginél is több luxust, másodsorban takarékosabb motorokat.
Áthangolták a felfüggesztést a kényelmesebb gördülés elérése érdekében, a brit Meridian cég segítségével új hangrendszereket is fejlesztettek. Az 5,0 literes V8-as mostantól csak kompresszorral választható, a szívó (380 LE-s) helyett az új, 3,0 literes, 340 lóerős kompresszoros V6-ost ajánlják. Ez ugyan gyengébb és lassabb is, de 11,4 l/100 km helyett 9,4 l/100 km a szabványos átlag, ami a CO2-alapú adózású országokban sokkal fontosabb.
Az összes motorhoz a nyolcfokozatú ZF automatát párosítják, amelynek köszönhetően alapfelszerelés lett a motorleállító is. A 3,0 literes, 175 lóerős dízelmotor fogyasztása például 14 százalékkal csökkent. Az ősszel indul a műszakilag megújult Jaguar XF forgalmazása.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!