Az vezessen maximális terhelésen megpakolt, 1,0 literes alapmotorral szerelt Logan kombit, aki kitalálta – ilyen és ehhez hasonló reakciókat váltott ki, amikor először hírt adtunk itt az Autó-Motor weboldalán arról, hogy még kisebb motort kap a Dacia népszerű autója. A tíz százalékos fogyasztáscsökkentés a korábbi 1,2-eshez képest is csak a szabványos mérési ciklus sajátja lehet, hiszen a kisebb erőforrás jobban erőlködik majd a változatlan méretű autó mozgatásával.
dacia2
A Sandero és Logan modellcsalád esetén a megjelenést is megbolygatták, új a hűtőrács, a fényszóró belső elosztása, a Sandero és a lépcsős hátú Logan esetén pedig kifejezetten látványos, négy darab LED-kockát tartalmazó hátsó lámpát alkalmaznak. Van egy csillogó krómléc a hűtőrácson, illetve a kipufogócső végződése is fényesen csillog, a dísztárcsákat és könnyűfém felniket is lecserélték. A műszerfalon selymes fényű krómgyűrű veszi körbe a szellőzőnyílásokat, immár a kormány közepét nyomva lehet dudálni, és magasabb felszereltségnél már puha tapintású műanyagból készítik a karimát.
dacia3
A Dacia Duster se úszta meg újdonság nélkül a Párizsi Autószalont, itt annyi a változás, hogy az 1,5 literes, 110 lóerős turbódízelhez lehet majd rendelni 6 fokozatú, dupla kuplungos váltót – de csak elsőkerékhajtással –, amellyel a szabványos átlagfogyasztás 4,5 l/100 km.

dacia4

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!