Ahogy az eggyel nagyobb kategóriás Grandland X esetén, úgy a Crossland X szabadidő-autónál is új dízelmotort alkalmaz az Opel, tehát az 1,6-ost váltja az 1,5-ös turbódízel, ami már az Euro 6d Temp előírásnak is megfelel. Két teljesítménnyel lesz választható, a 102 lóerőhöz 6 fokozatú kézi kapcsolású, a 120 lóerőhöz 6 fokozatú automatikus váltó csatlakozik.
A benzinmotor továbbra is az 1,2-es háromhengeres szívó (82 LE) és turbós (110 vagy 130 LE) formában, itt annyi a változás, hogy a középső szinten a kézi kapcsolású váltó már hatfokozatú. Felszereltségek tekintetében annyi a változás, hogy a korábban bizonyos szinteken alapáron adott OnStar rendszer (aminek a kifuttatását már bejelentették) immár feláras, és hogy Design Edition néven jön egy új szint az Innovation és Ultimate szintek közé.