Ahogy a versenysportban a boxutcából figyelik az autók műszaki paramétereit, úgy figyeli a Bugatti gyár az összes autójának műszaki állapotát. A világon elsőként a Veyron kapott ilyen rendszert, ami még távoli lekérdezés alapján közölte az információkat, a Chironba épített, 10×14 cm alapterületű, 5 cm magas alumíniumdoboz már valós időben közvetíti a gyárnak a telemetriát mobilhálózat segítségével. Utóbbi lényege, hogy az ügyfélért felelős gyári ember már rögtön a probléma jelentkezésekor riasztást kap a telefonjára, hogy aztán telefonon értesíthesse az ügyfelet.
A gyakorlatban már a fejlesztés során is sokat segített, hogy a mérnökök rögtön valós időben látták az adatokat, amelyeket a messzi tájakon folyó teszteléssel párhuzamosan már ki is tudtak elemezni. De olyan konkrét példát is említ a Bugatti, miszerint egy Chiron ügyfél garázsban álló autójánál vették észre az abroncsnyomás csökkenését, és rögtön küldték a gyári szerelőt – 6000 km távolságról –, hogy vizsgálja meg a nyomásvesztés okát, hiszen egy 1500 lóerős autónál nem elég egyszerűen csak újrafújni a kereket. Lopásvédelmi funkciót is ellát a gyári figyelés, érzékeli, ha nem járó motorral változik a jármű helyzete (szállítják), ilyenkor rákérdeznek a tulajdonosnál arra, hogy minden rendben van-e.