Egy üzemben készülnek a Stellantis nagy méretű haszonjárművei, és most már ide költözik az Opel Movano is, miután véget ért a Renaultval megkötött együttműködés. A Fiat Ducato 2,0 és 2,3 literes dízeleket kap, a Citroën Jumper és a Peugeot Boxer 2,2 literes dízelt – utóbbiak testvére lesz az „új” Opel Movano, amely 120 (300 Nm), 140 (340 Nm) vagy 165 lóerős (370 Nm) teljesítménnyel választható.
Ezekhez csatlakozik a már kezdettől fogva választható akkumulátoros-elektromos hajtás, a Movano E első kerekeit 122 LE/260 Nm teljesítményű villanymotor hajtja, a 37 kWh kapacitású akkumulátorral 117 km, a 70 kWh kapacitásúval 224 km a WLTP-hatótávolság. A padló alá építik az akkumulátort, nem csökken a raktér mérete.
Az Opel Movano zárt karosszériával (négy hossz és három magasság közül lehet választani), legfeljebb 17 köbméteres raktérrel lesz elérhető, de szimpla- és duplafülkés járóképes alvázat is kínálnak, a megengedett össztömeg 2,8-4,0 tonna közötti. Az ügyfeleknek flottakövető szolgáltatást is kínálnak az OpelConnect és a Free2Move Services alkalmazásokon keresztül.