Annak ellenére frissíti a Ford a GT sportkocsiját, hogy már a teljes, 2022-ig lekötött termelést értékesítették, a versenysportban szerzett tapasztalatokat kamatoztatják az utcai autónál. A 3,5 literes V6-os EcoBoostnál módosítják a dugattyúk hűtését, nagyobb energiájú gyújtásrendszert alkalmaznak és átprogramozták a vezérlőelektronikát is, így a csúcsteljesítmény 656 lóerőről 671 lóerőre emelkedett.
Javítottak a hűtésen is, 50%-kal több levegő jut az intercoolerekre, utóbbiak méretét is megnövelték, így a csúcsteljesítményt szélsőségesebb hőmérsékleti körülmények között is képes leadni az erőforrás. Immár alapfelszerelésként adják az Akrapovic titánium kipufogórendszert, ami 4,5 kg-mal csökkenti a saját tömeget és mélyebb hangot biztosít. Az elektronikus lengéscsillapítást „Verseny” módban áthangolták, a frissített autóval könnyebben lehet a nagy sebességű irányváltásokat kivitelezni.
Limitált számban kínálják a Liquid Carbon csomagot, amelynél fényezés helyett átlátszó lakkal borítják a teljes karbon karosszériát és karbon felniket adnak, további felárért kérhető titánium kerékcsavar, hatpontos biztonsági öv. Változik a Gulf megjelenési csomag is, amelynél 9-es helyett a 6-os rajtszámot használják, mert az eredeti (1075-ös alvázszámú) versenyautó is így váltott rajtszámot az évforduló-váltáskor.