Figyelembe vette a vásárlók igényeit is a Ford az új generációs Expedition fejlesztésénél, így megduplázta az utastérben lévő tárolóhelyek számát. Továbbra is két karosszéria, rövid- és nyújtott tengelytávolság közül lehet választani (az elődhöz képest 7,5 centit bővült a tengelytávolság, 10-et a teljes hossz), mindkettőnél 7- vagy 8 személyes lehet a belső kialakítás annak függvényében, hogy a második sorba üléspadot vagy foteleket kér az ember.
ford2
A wifi-szolgáltatás képes megbirkózni az összes utas kütyüivel, az autó és annak 15 méteres körzetében működik, 6 USB, 4 szivargyújtó, egy vezeték nélküli töltő és egy 110 V-os (az USA-beli hálózati feszültség) konnektor van a fedélzeten. A hátsó szórakoztató csomagban két darab, az első fejtámlákra szerelt kijelző van, az itt megjelenő képet az autó a többi csatlakoztatott kütyüre is képes sugározni, tehát a leghátsó sorban is élvezhető a film, de akár az otthoni tévéelőfizetés is használható az autóban a megfelelő alkalmazással.
ford3
Egyedüli motorként továbbra is a 3,5 literes V6-os EcoBoost létezik, a teljesítményadatot nem közölték, új elem a 10 fokozatú automatikus váltó, a motorleállító és az aktív hűtőrács megjelenése. Alapáron adják a mesterséges motorhang-generátort, ami V8-as hangot ad az erőforrásnak, a csúcs Platinum felszereltségnél pedig aktív zajkioltás van. Az alvázas felépítésű Expedition megtartja a független hátsó felfüggesztését, feláras a terepfokozattal rendelkező összkerékhajtás, amihez elektronikus differenciálzárak és terep-üzemmód választó is jár.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!