A One Lap of America nevű autós túrán közúton haladnak a résztvevők állandó és ideiglenes (kifutópálya) versenypályákat végiglátogatva, ahol aztán különféle feladatokat kell megoldani (rántópad, gyorsulás, 1/100-as feladatok). Idén az Acura 4 mérnöke is részt vesz ezen a túrán egy TLX Type S szedánnal és egy NSX sportkocsival – utóbbinál a csomagtér hiányát pedig egyedi utánfutóval pótolják.
A nehézséget az jelenti, hogy sokat mennek az autók közúton, amikor normál ruházatot viselnek az utasok, a versenypályákon viszont tűzálló overall, bukósisak, HANS használata kötelező – a 8 nap és mintegy 5200 km megtétele során gyakran kell átöltözni. A versenyruha mellett pótkerekek, szerszámok és esetleg pótlásra kerülő folyadékok kapnak helyet az utánfutóban, amelyet egy megsemmisítésre szánt, korai prototípus félbevágásával építettek meg az ADC prototípus-építő részleg alkalmazottai – miközben el az Indycar-versenyautóra épülő Honda CR-V-n dolgoztak. Visszatérve az utánfutóra, az H&R rugókat, HRE felniket és Falken abroncsokat használ, és működik a tolatókamerája is, amelynek kép a vontató Acura NSX érintőképernyőjén jelenik meg.