A Porsche kínálata még nem fedi le a teljes piacot, de azokat a kategóriákat, ahol jelen van, igyekszik hiánytalanul megtölteni. Ennek köszönhető, hogy a 340 lóerős Macan S és a 400 lóerős Macan Turbo közötti rést az új GTS modellel töltik be – ami a maga 360 lóerejével megtartja a tisztelettávolságot a nagytestvérhez.
A 3,0 literes V6-os biturbó 360 LE (6000/perc) és 500 Nm (1650-4000/perc) teljesítményű, ami a hétfokozatú dupla kuplungos váltóval alaphelyzetben 5,2 másodperces 100-ra gyorsulásra jó, a Sport Chrono csomag megvásárlásával ez az érték 5,0 másodpercre javul, a csúcssebesség minden változatban 257 km/h.
De nem csak a motort programozták át a Porsche mérnökei, a menetstabilizáló rendszer működését is a megváltozott abroncsokhoz és felfüggesztéshez igazították. A fékrendszer is nagyobb teljesítményű lett, elöl 36 centis tárcsákat szorítanak a 6 dugattyús nyergek, hátul 33 centis tárcsákat és egy dugattyús féknyergeket használ a Porsche Macan GTS. A 20 colos RS Spyder nevű felniket alapáron kapja az új modell, a piros sebességmérőt azonban csak a feláras GTS Csomagban adják.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!