2 évvel ezelőtt a Porsche Classic elkezdte a léghűtéses korszak végéről, a 90-es évekből származó alumínium motorblokkok újragyártását, ami viszonylag egyszerű volt, hiszen még megvolt a teljes dokumentáció a gyári archívumokban, ami alapján aztán újra lehetett indítani a termelést. Most a 911-es F- és G-sorozatainál, tehát az 1968-1976 közötti autóknál használt magnézium-blokkok gyártását kezdték el, miután gyakorlatilag újra „kifejlesztették” azt, hiszen már nincs meg a gyári archívumban a dokumentáció, a meglévő alkatrészek alapján készítették el az öntéshez szükséges terveket.
A modern gyártástechnológiának köszönhetően az öntvényeknek a megmunkált felületeiről mindössze 0,03-0,04 mm-nyi anyagot kell 5 tengelyes CNC-esztergagéppel eltávolítani, a készen megmunkált motorblokkot aztán 3D-letapogatással ellenőrzik – mintegy 1300 ponton. Az első új magnézium-blokk alapján felépített Carrera RS 2.7-es blokkal (ez volt a legerősebb gyári változata a konstrukciónak) a modern erőforrásoknál végzett, több hetes próbapadon elvégzett tesztprogramot futtattak, amelyet gond nélkül teljesített a veterán-erőforrás. Az újragyártásra egyébként azért van szükség, mert a magnézium-öntvény idővel repedezni kezd, ami aztán a motorblokk használhatatlanságát eredményezi.