Még 2009-ben készült a 77 darab Aston Martin One-77-es szuperautó, és a most bemutatott, a Q by Aston Martin műhely által egyedi rendelésre készített Victor nevű alkotás ezeknek a rokona, egészen pontosan a felmenője, hiszen az egyik prototípusból építették meg.
A formánál a hetvenes-nyolcvanas évek kupéinak megjelenését vették alapul, egészen pontosan a V8 Vantage és DBS Vantage kupékat, persze az arányok eltérőek és a versenypályára szabott aerodinamikai csomag is új. A One-77 prototípus vázára építették fel a karbon karosszériát, a felfüggesztésben a pályaautó Vulcan alkatrészeit használták, a Brembo szállítja a karbon-kerámia fékrendszert, és ugyanaz a fejlesztőcsapat dolgozott a Victor megalkotásán, akik egyébként a Valkyrie szuperautón dolgoznak.
Utóbbinak köszönhető, hogy a Cosworth mérnökei kezelésbe vették a 7,3 literes lökettérfogatú V12-es szívómotort, amelynek teljesítményét 836 lóerőre (+ 86), maximális nyomatékát 822 Nm-re (+ 53) növelték. Megszabadultak a szekvenciális váltótól, annak a helyére a Graziano által készített egyedi hatfokozatú, kézi kapcsolású váltó került, a kuplung a motorsportból származik és hűtőt is kapott, hogy tartósan elviselje a nagy teljesítményt.
A váltógomb tömör diófa, ugyanabból a törzsből készítették, mint a műszerfalat, ahol alumínium és polírozott titán díszeket is találunk, a Forest Green színű bőrkárpitot kasmír tetőkárpittal kombinálják. A karosszériát Pentland Green színűre fényezték, sok helyen megtartották a selymes fényű csupasz karbont. Nem tudni, hogy ki a megrendelője az Aston Martin Victor kupénak, vagy hogy mennyit fizetett érte, a pletykák szerint 2 millió fontot, azaz 800 millió Ft-ot meghaladó összegről lehet szó.