Giotto Bizzarrini pályafutása az Alfa Romeo-nál indult fejlesztőmérnökként, aztán a gyár legfiatalabb tesztsofőrje lett belőle. Utóbbi funkciójában került a Ferrarihoz 1957-ben, ahol aztán főmérnök volt, majd a kísérleti, sport és GT autók vezető fejlesztője lett, neki köszönhető az 1962-es Ferrari 250 GTO – Bizzarrini saját 250 GT-jét építették át a fejlesztés során alacsonyabb és hosszabb orral, hátrébb és mélyebbre helyezett V12-essel. 1961 novemberében egyike volt annak az 5 mérnöknek, aki vita után Enzo Ferrari makacssága miatt otthagyta a céget. Autostar néven alapította meg saját fejlesztőcégét, ahol Giovanni Volpi kérésére megépítette a „Kenyérszállító” néven elhíresült Ferrari 250 GT SB-t. 1963-ban Ferruccio Lamborghini tőle rendelte meg utcai autójának V12-es motorját – ezt a blokkot egészen 2010-ig használta a cég. Renzo Rivolta kérésére segített az Iso Rivolta és Grifo fejlesztésében, ekkor ismerkedett össze a fiatal formatervezővel, Giorgetto Giugiaro-val, aki aztán Bizzarrini saját néven piacra dobott autóit is tervezte.
A modern kori Bizzarrini manufaktúra 2022. áprilisában kezdte meg az eredeti konstrukció alapján az 5300 GT újragyártását, most pedig bejelentették, hogy egy modern szuperautón dolgoznak, amelyet Giotto Bizzarrini néven dobnak piacra. Ennek a megjelenését az a Giorgetto Giugiaro készítette, aki anno 60 évvel ezelőtt a márka első autóinál is szerepet vállalt. 2024-ben fogják leleplezni a végleges konstrukciót, amikor megkezdik a tesztelést, addig annyit árulnak el, hogy az ülések mögé V12-es erőforrást szerelnek, amelyet a Lamborghini számára kifejlesztett blokk inspirál, ez 8 fokozatú duplakuplungos váltón keresztül hajtja majd a hátsó kerekeket. Aktív aerodinamika segíti majd a száguldást, a karosszériavázat és a burkolatokat műanyagból.