Az 1984-es bemutatkozását követően egészen 2004-is kínálta Japánban a Toyota a Landcruiser 70-est, majd 10 évvel később 1 évig újra vendégszerepelt a hazai piacán az autó, amely most, újabb 10 év szünet után újra megvásárolható lett. Az alkalom pedig a típus 40. születésnapja, amelyet 2024-ben ünnepelnek, ezért a rajongóknak megint megadják a lehetőséget arra, hogy pénzt költsenek.
Csak az 5 ajtós karosszériával lesz elérhető Japánban a terepjáró, amely idő közben új orrot kapott LED-es fényszórókkal. Olyan extrák kerültek a fedélzetre, mint USB-C töltő-csatlakozók, központi zár, vészféksegéd, sávelhagyás-figyelő, tábalfelismerő, automata fényszóró. A 10 évvel ezelőtti állapothoz képest merevebb lett az alváz, teljesen áthangolták a felfüggesztést, az összkerékhajtás elektromosan zárható differenciálműveket kapott, van lejtmeneti fékvezérlés, aktív kipörgésgátló, emelkedőn elindulást megkönnyítő rendszer.
Egyedüliként a nemrég a típusba bekerült 2,8 literes turbódízellel (204 LE/500 Nm) és 6 fokozatú automatikus váltóval lesz megvásárolható Japánban a Toyota Landcruiser 70, ez a dízelmotor jelenleg a legtisztább erőforrása a terepjárónak. Az alapár 4,8 millió jen, azaz 11,2 millió Ft, amivel a 40 éves konstrukció alig olcsóbb, mint a legmodernebb Landcruiser 300-as, amely 5,1 millió jentől (11,9 millió Ft) vásárolható meg Japánban.