Formailag túl sok változás nincs, a Dodge márkajelzések megjelenése mellett selymes-feketére fényezett hátsó lökhárító-betétnek, illetve néhány új, feltűnő karosszériaszínnek örülhetnek a vásárlók. Utóbbiak olyan fantázianevekre hallgatnak, mint Stryker lila, Yorange, vagy épp Kerámia kék – utóbbihoz fekete versenycsíkok és feketére fényezett, ötküllős felnik is járnak automatikusan.
Igazán felszereltség tekintetében vannak újdonságok, az alapváltozat és a GTS közé jön a GT szint, amely a GTS állítható felfüggesztését és okos menetstabilizálóját kapja, de ezen felül csak bőr-alcantara kárpit az említést érdemlő extra a fedélzeten – ennek megfelelően olcsóbb is. A TA 2.0 Special Edition egy aerodinamikai csomagot jelent, amelynél a nagyobb méretű hátsó szárny 240 km/órás tempónál a normál 126 kg helyett 181 kg leszorító-erőt termel.
A motor minden esetben a 8,4 literes lökettérfogatú szívó V10-es, amely az új modellévre 5 lóerővel, 645 lóerőre emelkedett a teljesítménye. Ember legyen a talpán, aki ezt megérzi, ahogy valószínűleg a gyakorlatban se fog érezhetően jelentkezni, hogy az USA-szabvány szerinti országúti fogyasztás 12,4 l/100 km-ről 11,8 l/100 km-re mérséklődött – ez utóbbi annak köszönhető, hogy a váltó hatodik fokozatának áttételét egy kicsit megnyújtották. Ez egyébként állítólag azt is eredményezi, hogy országúton csendesebb az utastér, de azt már nem árulták el, mennyivel.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!