A Pebble Beach Tour D’Elegance rendezvényen debütál mozgás közben az 1932-es Mercedes-Benz SSKL (Super Sport Kurz Leicht) versenyautó utánzata, amelyet a Mercedes-Benz Motorsport 125 éves jubileumi évére építettek újra. Az ezüstnyilak legendáját megalapozó eredeti versenygép eltűnt az évek során.
A Reinhard von Koenig-Fachsenfeld által tervezett áramvonalas karosszéria az utolsó pillanatban készült el az 1932. május 22-én megrendezett nemzetközi Avus versenyen előtt, már nem maradt idő a fényezésre – innentől kezdve számítjuk az ezüstnyilak korszakát. Az autó 125 kg-mal volt könnyebb a kiindulási alapot jelentő SSK-nál, a 25%-kal áramvonalasabb külső miatt pedig 20 km/órával nagyobb volt a csúcssebessége; meg is nyerte első versenyét az Alfa Romeóval induló Rudolf Caracciola előtt.
A Mercedes-Benz nagy szerencséjére a köznyelv aztán a rádiótudósításokban használt ezüstnyíl becenevet vette át, nem a helyszínen a nézők által adott „uborkát”, amelyet a forma és nem a szín inspirált. Az elveszett eredeti tökéletes másolata Goodwoodban volt először kiállítva, de először a Monterey Car Week-en lehet mozgás közben megtekinteni a Mercedes-Benz SSKL-t, amelyet 7065 köbcentis soros hathengeres hajt, szívómotorként 240, kompresszorral 300 lóerős teljesítménnyel, a csúcssebessége pedig 235 km/óra.