Egykor Mighty Boy néven kínálta a Suzuki az Alto alapján készített platót kisteherautót, amely méretei okán kevésbé volt praktikus (3,2 méteres hossz, 550 köbcentis, 31 lóerős benzinmotor), de mára egyértelműen kultikus járművé nemesedett. A Mighty Boy nevű pickup platóját nevezték el viccesen Mighty Deck-nek, azaz hatalmas platónak: a raktér szélessége 1170 mm, hossza 660 mm és 365 mm a magasság.
A Tokiói Autószalonon bemutatkozó mikro-pickup rögtön ezt, mármint a hatalmas plató nevet kapta, azonban azt nem részletezi az előzetes sajtóanyag, hogy pontosan mekkora raktérre számíthat az ember a Mighty Deck hátuljában. Fontos változás, hogy kezdettől fogva divatautóként, és nem haszonjárműként fejlesztették, ennek megfelelően a raktér padlója szép, de könnyen sérülő faborítást kapott, és zárt csomagtér is van, ha közvetlenül a perem alá emeli fel azt az ember.
Ha nem fölülről akar hozzáférni az ember a raktérhez, akkor a hátsó lámpákat is takaró műanyag elem lehajtásával tudja ezt megoldani. A faburkolat egyébként visszatérő eleme az autónak, nem csak a raktérnél, de az első-hátsó lökhárítóban és az üléstámla hátulján is ilyen burkolatot látunk, arról nem is beszélve, hogy a műszerfal fölső része is ebből a természetes anyagból készült. Új elem, hogy nemcsak a középkonzolt egyszerűsítették le, de a műszeregységet is a szélvédő alatt kijelző-sávba száműzték.
Aztán arról sem szabad megfeledkezni, hogy szinte teljes értékű kabrió lett a karosszéria annak köszönhetően, a két ülés fölötti apró tetőlemez túlnyomó részét elhúzható vászon foglalja el, és a hátsó szélvédő is gombnyomásra leengedhető. A Suzuki Mighty Deck tanulmány műszaki tartalmáról semmit nem árultak el, csak annyit közöltek, hogy a karosszéria hossza 3395 mm, a szélessége 1475 mm és 1540 mm a magassága.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!