Ötletes belső kialakításának köszönhetően a Honda Jazz meglehetősen nagy rajongótáborral rendelkezik, az eladásokkal sincs baj, ezért csak minimális mértékben módosítják az autó megjelenését. Újak a lökhárítók, amelyek egyben csökkentik a légellenállást is, a Cw érték 0,336-ról 0,330-ra mérséklődik.
A modellfrissítés részeként visszatér a fokozatmentes automatikus váltó a kínáltba, az i-Shift robotizált váltó helyett lehet majd kérni az 1,4 literes motorhoz. Extraként immár bőr kárpitozással is kérhető a Honda kisautója, ebben az esetben a légkiömlők köré króm díszítést is adnak, az 1,4-es benzineshez extra, a HX felszereltségű hibridnél széria ez a fényűző belső. Az 1,2 és 1,4 literes motorok fogyasztását minimális mértékben csökkentették, 123 és 126 g/km a CO2-kibocsájtásuk, a CVT váltós kivitel 125 g/km-es CO2-kibocsájtással rendelkezik, ez 5,3-5,4 l/100 km-es átlagfogyasztást jelent.
Új a kínálatban a Párizsban már megmutatott hibrid változat, amely 4,5 l/100 km-es szabványos átlagával kategóriájának legtakarékosabb, automatikus váltóval szerelt autója. Az összes Jazz-re igaz, hogy a futómű áthangolásával kényelmesebbé tették az utazást, és javítottak a kormány-visszajelzésen is, aminek köszönhetően javult a vezethetőség. Négy új karosszériaszínnel bővül a választék.