A 2021-es évre frissítik a Maserati személyautóinak megjelenését, elöl egységes a hűtőrácsbetét – a GranLusso krómozott, a GranSport fényes fekete pálcákat kap –, hátul pedig olyan LED-es lámpákat alkalmaznak, amelyben bumeráng alakú az állandóan világító menetfény; a korai 3200 GT-re utalnak ezzel.
Az utastérben az eddigi 8,4 colos helyett már 10,1 colos képátlójú a központi érintőképernyő, nagyobb felbontású a kép, új a grafika és már többujjas mozdulatokra is reagál az Android operációs rendszert használó fedélzeti rendszer. A műszeregységet műanyag- helyett üveglap mögé rejtik, az analóg órák között immár 7 colos képátlójú, jobb képet adó monitor található. Továbbfejlesztett vezetőtámogató rendszerek segítik a sofőrt, a távolságtartó tempomat és a sávtartó rendszer már nem csak autópályán, de bármilyen úton is képes működni, azaz nem csak a felfestett sávhatárokat ismeri fel.
Egyelőre az észak-amerikai motorkínálatról vannak hírek, ahol nincs változás, az európai modellekről – például a Ghibli 330 lóerős hibrid hajtásának megjelenéséről a Levante karosszériában – még nincs hivatalos információ.