A stuttgarti Engine Expo rendezvényen hirdették a 19. International engine of the Year szavazás végeredményét, a tavalyihoz hasonlóan idén is a Ferrari F154CB motorkódú, 3,9 literes V8-as biturbóját választották a legjobb erőforrásnak, azon belül is a 488 GTB-be szerelt, 670 lóerős változat győzte meg a 31 országból származó 58 zsűritagot. A Honda 3,5 literes V6-os biturbóval kombinált hibrid hajtása lett a legjobb újdonság, a zöld hajtáslánc és az elektromos hajtás kategóriában is a Tesla nyert, de azt már nem részletezik, hogy melyik hajtás (egy- vagy két villanymotor). Lökettérfogat szerint a Ford 1,0 literes EcoBoost turbója, a PSA Csoport 1,2 literes turbója, a BMW 1,5 literes turbómotorral kombinált hibrid hajtása (i8), a Porsche 2,0 literes négyhengeres boxer turbója, az Audi 2,5 literes öthengeres turbója, a Porsche 3,0 literes, hathengeres boxer turbója, a Ferrari 3,9 literes V8-as biturbója és a Ferrari 6,3 literes V12-es szívómotorja nyert.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!