Olyan emberek készítették a 2016-os Dodge Challeneger Drag Pak kocsikat, azaz gyorsulási versenyautókat, akik maguk is aktívan szerepet vállalnak ebben a sportban. Ezért például olyan dolgokra is odafigyeltek, mint az autó alján elhelyezett, a kocsi utánfutón rögzítését megkönnyítő tartók megléte.
A korábbi évek autóihoz képest megerősítették a merev hátsó híd rögzítési pontjait, a kisebb váz-deformáció azt jelenti, hogy ha ezredmásodpercekkel is, de hamarabb indul meg az autó a rajtnál. Idén már nincs V10-es szívómotor, de van helyette kompresszoros V8-as – a DragPak csomagok történetében először.
A 7,0 literes V8-as szívómotor alumínium-blokkos, acél hengerperselyekkel és alumínium hengerfejekkel rendelkezik. Az 5,7 literes kompresszoros Hemi vasblokkos, kovácsolt főtengellyel és kifejezetten a versenyautóhoz készített vezérműtengelyekkel jön. Mindkét erőforráshoz automatikus váltó csatlakozik.
Az egyedi felfüggesztéseken, fékrendszeren és hajtásláncon felül az aktuális NHRA szabályoknak megfelelő bukókeret, verseny kagylóülések és egyedi műszerek vannak még a Dodge Challenger Drag Pak fedélzetén, a szívómotoros változatért 99 426, a kompresszorosért 109 354 dollárt kérnek. Az ígéret szerint mindkét kulcsrakész versenyautó további tuning nélkül 8 másodperces időt fut a negyed mérföldes távon.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!